Saturday, February 7, 2009

ingat!!!!!!SIAPA MENABUR ANGIN ,PASTI AKAN MENUAI BADAI

Exco Pakatan teruskan tugas sehingga mahkamah buat keputusan
07/02/2009 5:29pm
IPOH 7 Feb. - Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, yang masih menganggap menjawat jawatan Menteri Besar, berkata barisan exco Pakatan Rakyat akan meneruskan tugas seperti biasa sehingga Mahkamah Tinggi memutuskan kedudukan kerajaan negeri itu.
Mohammad Nizar yang mempengerusikan mesyuarat khas exco di kediaman rasmi Menteri Besar Perak berkata Pakatan Rakyat menyerahkan kepada mahkamah untuk menentukan sama ada kerajaan negeri yang ada sekarang sah atau sebaliknya.
“Jadi kita serah sebulat-bulatnya kepada mahkamah untuk menentukan. Kalau mereka teruskan (angkat sumpah exco kerajaan negeri Barisan Nasional) sebelum mahkamah bersidang, maknanya kita akan ada dua menteri besar dan dua kerajaan.
Belum pernah ada dalam dunia begini,” katanya kepada pemberita di kediaman rasmi Menteri Besar Perak di sini hari ini. - Bernama



..beginilah jadinya BILA HATI MATI, BILA MATA BUTA...TITAH SULTAN TERUS-TERUSAN DISANGGAH...JIKA ZAMAN KESULTANAN MELAYU MELAKA PUAK-PUAK NI DAN DI USIR DARI TANAH AIR MALAYSIA...APA NI..LANGSUNG TAK DENGAR KATA...SIAPA YANG MENGAJAR MEREKA MENJADI BEGITU BIADAP DENGAN TUANKU...GUNA NAMA RAKYAT SEWENANG-WENANGNYA...KONONNYA KERAJAAN RAKYAT.. JIKA .KERAJAAN RAKYAT PATUHLAH KEPADA DULI TUANKU..BUKAN TERUS ENGKAR DENGAN PERINTAH DI RAJA....


..PATUHILAH Undang-undang sebelum orang lain juga hilang sabar...


DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU! DAULAT TUANKU!

3 comments:

puteraterengganu.blogspot.com said...

kalau udah org lain hilang sabar, nanti tercabut cermin mata nizar dan patah gigi dikerjakan orang

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

tok...

nizar tu jadi mb.. siapa pilih?

sultan kan

bila bn + 3 bebas = 31 org... maka tuanku lantek lah zambry pulak...

bila pulak nizar pas dapat majoriti?

rakyat pilih nizar jadi yb... tuanku lantik dia jadi mb!!!

bodoh juga nizar ni....

toksetiu said...

sekarang kita dah tau siapa di belakang Nizar..rupanya Nuar al Jub wal jenin al angan-angan