Thursday, February 5, 2009

PANAS!!!!PANAS! gergasi (PR) di kejar Sang Hanuman (BN

'TAK NAK! tak nak! SAYA TAK NAK LETAK JAWATAN! SAYA BARU PAKAI CAMRY YANG SAYA BELI TU!!!SERONOK PAKAI CAMRY! TOLONGLAH!!!!!!SAYA TAK NAK LETAK JAWATAN!!!!!
PM tiba di Istana Kinta untuk menghadap Sultan Perak
05/02/2009 6:03pm
Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi tiba di Istana Kinta, Ipoh pada pukul 5.50 petang ini untuk mengadap Sultan Perak SuKenyataan media Pejabat Sultan Perak
05/02/2009 5:22pm
IPOH 5 Feb. — Berikut ialah kenyataan media yang dikeluarkan oleh Pejabat Duli Yang Maha Mulia Paduka Sultan Perak Sultan Azlan Shah yang ditandatangani oleh Setiausaha Sulit Baginda, YDH Toh Raja Diraja Kol. Datuk Abd Rahim Mohamad Nor.
KENYATAAN MEDIA PEJABAT D.Y.M.M. PADUKA SERI SULTAN PERAK DARUL RIDZUAN
“Yang Amat Berhormat Datuk Seri Ir. Mohamad Nizar Jamaluddin telah menghadap Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan pada 4 Februari (semalam) memohon perkenan Baginda untuk membubarkan Dewan Negeri Perak.
Yang Amat Berhormat Datuk Seri Mohd Najib, Timbalan Perdana Menteri Malaysia yang juga memohon menghadap Baginda atas kapasitinya sebagai Pengerusi Barisan Nasional Negeri Perak dan telah diberi perkenan menghadap Baginda pada pagi 5 Februari 2009.
Yang Amat Berhormat Datuk Seri Mohd Najib memaklumkan bahawa Barisan Nasional dan penyokong-penyokongnya kini yang terdiri daripada 31 orang ahli Dewan Negeri telah menguasai majoriti di kalangan ahli-ahli Dewan Negeri.
Atas titah Duli Yang Maha Mulia untuk memaklumkan Baginda bahawa maklumat yang dipersembahkan itu adalah tepat, kesemua 31 orang ahli Dewan Negeri tersebut telah dititah menghadap Paduka Seri Sultan.
Setelah menemui sendiri kesemua 31 ahli-ahli Dewan tersebut, DYMM Paduka Seri Sultan ltan Azlan Shah. - BernamaMohamad Nizar enggan letak jawatan MB
05/02/2009 6:17pm
Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin enggan melepaskan jawatan Menteri Besar Perak seperti yang dititahkan Sultan Azlan Shah kerana menganggap beliau masih menyandang jawatan itu secara sah mengikut Perlembagaan dan Undang-Undang Tubuh Negeri Perak. - Bernama

2 comments:

puteraterengganu.blogspot.com said...

SANG HANUMAN AKAN MEMANG,SERI RAMA KAN BANTU HANUMAN..GERGASI AKAN MAMPUS!!!!!!!!!MAMPUS!!!!!

melayuangkat said...

Assalamualaikum Tuah,

Kalaulah Hang Tuah masih ada mesti dia marah kepada sesiapa pun yang menderhaka kepada Baginda Sultan!!

Itulah, baru nak rasa Camry dan baru nak bagi 999 tahun hak milik tanah..