Thursday, February 12, 2009

nizar dok malu!

'Kahwin paksa' dalam Pakatan Rakyat tak berkekalan
12/02/2009 4:22pm
KOTA BHARU 12 Feb. — Ketidaksepakatan yang sudah terserlah antara parti-parti dalam Pakatan Rakyat menandakan gabungan itu tidak mampu bertahan lama, kata Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi Datuk Noh Omar.
Menurut beliau, gabungan itu dilihat semakin parah apabila tiga anggotanya terdiri PAS, DAP dan Parti Keadilan Rakyat mulai mengkritik sesama sendiri secara terbuka.
“Kita dah nampak dari mula lagi, orang kahwin paksa ni takkan kekal lama.
“Mereka berpakat semata-mata kerana nak tubuh kerajaan dan nak memerintah sehingga sanggup menggadai prinsip dan perjuangan masing-masing,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Bangunan Asrama Oren Satu, Kolej Poly-Tech MARA, di kampus cawangannya, di sini hari ini.
Noh berkata dasar yang berbeza akan menyukarkan parti-parti pembangkang itu bertahan lebih lama dalam satu pakatan.
“Kita tak hairan kerana ketiga-tiga parti dalam pakatan ada prinsip dan perjuangan masing-masing, semuanya tak sama,” katanya.
'''nok kekal guane, jenis belakang pun nye sondol Bos'
Bekas MB Perak akan kosongkan kediaman rasmi, serah kenderaan
12/02/2009 9:27pm
IPOH 12 Feb. — Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini berkata, beliau akan menyerahkan kediaman dan kenderaan rasmi yang digunakan sejak awal tahun ini, dalam masa terdekat. - Bernama ( jenis muka dok tahu malu BOSSSSSSSSS!!!!!! JENIS PERASAN JADI MB